menusearch
رادیو افق کوروش

با " اُکالا " خریدی همراه با آرامش را در نمایشگاه کتاب تهران تجربه کنید .

اینستاگرام رادیو افق کوروش
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۵:۱۴
جستجو
نشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره اینشست اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ایتعامل سازمان حمایت با فروشگاه های زنجیره‌ای
۱۳۹۸/۲/۵ پنج شنبه
(0)
(0)
با " اُکالا " خریدی همراه با آرامش را در نمایشگاه کتاب تهران تجربه کنید .
 با

رادیو افق کوروش - تأمین و عرضه مرغوب ترین و ارزانترین کالاهای سوپرمارکتی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ، به فروشگاه اینترنتی اکالا سپرده شده است .

"اکالا " در این نمایشگاه با استقرار 9 غرفه در نقاط مختلف محل برگزاری این نمایشگاه، مایحتاج سوپرمارکتی غرفه داران و بازدیدکنندگان را در حداقل زمان ممکن و با بهترین کیفیت و با استفاده از کیسه های پلاستیکی تجزیه پذیر به دست آن ها خواهد رساند.
گفتنی است؛ این شرکت علاوه بر خدمت رسانی به بازدیدکنندگان، خدماتی مبنی بر تأمین نیازهای سازمانی غرفه های مستقر در نمایشگاه بین المللی کتاب در نظر گرفته است که مطابق پیش بینی های صورت گرفته پک های پذیرایی و وسایل نظافت و پذیرایی به آن ها ارائه خواهد شد.
همچنین مراجعین و بازدید کنندگان عزیز در زمان حضور در نمایشگاه می توانند از خدمات غرفه های ارائه دهنده غذاهای سرد، نوشیدنی سرد و گرم و تنقلات که به همت سوپرمارکت اینترنتی اُکالا برپا شده است، بهره مند گردند.
تمام محصولات ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی اکالا، دارای مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت و مراجع مربوطه بوده و تاریخ‌مصرف هر کالابه‌صورت مجزا کنترل می‌شود.
شایان ذکر است که فروشگاه اینترنتی اکالا از 4 لغایت 14 اردیبهشت میزبان 1435 ناشر شرکت کننده و بازدید کنندگان عزیز میباشد .

 

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر